Startegia ochrony marki – szkolenie, kto chętny?

Strategia ochrony marki to oprócz działań marketingowych, filozofii marki i samego produktu najistotniejszy aspekt prowadzenia działalności gospodarczej. Brak właściwej strategii ochrony marki może spowodować problemy w przyszłości, którym z uwagi na bieg czasu będzie trudno zaradzić, np. rejestrację znaku marki przez podmiot trzeci i to nie w złej wierze.

Dlatego należy już na początku zastanowić się nad tym co i jak dana marka chce chronić i zdefiniować najistotniejsze dla marki wartości. Do strategii ochrony marki wchodzi również polityka relacji z klientem, której odzwierciedleniem są zapisy w regulaminie sklepu internetowego.

Często dostaje od właścicieli marek pytania na temat tego jak zarejestrować znak, co może podlegać ochronie w ich marce, jak prawidłowo przygotować regulamin sklepu internetowego, kiedy potrzebna jest zgoda klienta na przetwarzanie jego danych osobowych czy wysłać listy wzywające do zaprzestania naruszeń.

Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom planuję zorganizować w Warszawie szkolenie ze strategii ochrony marki modowej. Zanim jednak będą mogła ustalić konkretną datę – bo chciałabym wybrać taką, która będzie najdogodniejsza dla uczestników i ustalić cenę szkolenia, potrzebuję wiedzieć, ile byłoby zainteresowanych osób.

Dodatkowo postanowiłam, że cena szkolenia obejmie również rejestrację w imieniu uczestnika jego znaku towarowego albo przygotowanie regulaminu sklepu internetowego. Czyli oprócz uczestniczenia w całodniowych wykładach dotyczących ochrony marki uzyskanie usługę w postaci rejestracji znaku towarowego albo opracowania regulaminu Waszego sklepu internetowego, według Waszego indywidualnego wyboru.

Wstępny plan szkolenia wygląda tak:

 

Jakie istnieją dobra niematerialne?

 

Jak chronić dobra niematerialne – prawa autorskie, własność przemysłowa, zwalczanie nieuczciwej konkurencji.

 

Jak zabezpieczyć posiadanie przez właściciela marki?  Rodzaje umów dotyczących praw autorskich. Omówienie podstawowych postanowień autorskoprawnych.

 

Jak zarejestrować znak towarowy? Jak sprawdzić czy znak nie jest już zarejestrowany? Omówienie procedury rejestracji znaku towarowego.

 

O czym pamiętać w umowach z influencerami?

 

Jak chronić wizerunek swojej marki w relacji z klientem – czyli co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego?

Osoby zainteresowane szkoleniem proszę o wypełnienie poniższego formularza. Wypełnienie i przesłanie formularza nie zobowiązuje Was do wzięcia udziału w szkoleniu. Każdy kto wypełni i prześle formularz otrzyma informację o tym czy szkolenie się odbędzie i kiedy, i jaka będzie jego cena. I dopiero wtedy będzie podejmowali decyzję czy chcecie wziąć w nim udział.

Na tę chwilę na zgłoszenia czekam do połowy lutego, ale termin ten może zostać przedłużony o czym będę Was informowała na bieżąco.

Jeśli macie propozycje co do innych zagadnień, które chcielibyście, aby zostały poruszone podczas szkolenia to dajcie znać w formularzu.

Pozdrawiam i mam nadzieje do zobaczenia.

 



Bądź na bieżąco z zagadnieniami dotyczącymi prawa mody!
Zapisz się do newslettera już teraz!