Raport dotyczący ochrony marki
Raport modowy, a właściwie Raport dotyczący strategii ochrony marki modowej, którego oficjalna publikacja już 6 grudnia 2016r., na stronie flcatwalk.pl, skierowany jest głównie do właścicieli marek modowych.
Mój Raport modowy – co skłoniło mnie do jego przygotowania?
Coraz intensywniejszy rozwój branży modowej pociąga za sobą konieczność adekwatnego zabezpieczenia interesów swojej firmy. Paradoksalnie bardzo mała część przedsiębiorców dokonuje tak fundamentalnych działań jak chociażby zarejestrowanie znaku towarowego. W efekcie wiele toczących się sporów prawnych, których łatwo można by uniknąć niepotrzebnie zajmuje czas, powiększa koszty oraz ogranicza potencjał rozwojowy firm modowych.
Marka jest najcenniejszym dobrem jakie może posiadać firma. Bagatelizowanie jej istotności równa się ograniczeniu swobody manewru w coraz burzliwiej zmieniającej się rzeczywistości rynkowej. Trzymanie się kilku prostych wskazówek jest w stanie uchronić dowolną firmę działającą w branży modowej od potencjalnych zagrożeń, przestojów oraz strat. Strategie postępowania są prosto sformułowane oraz łatwe do zapamiętania.
Co zawiera nasz Raport modowy?
W raporcie prezentuję między innymi definicję marki, czym jest strategia ochrony marki, 5 głównych czynników determinujących strategie ochrony marki modowej, jak zabrać się za przygotowanie strategii oraz wskazuję 10 punktów, które trzeba zapamiętać, żeby wypracować efektywną strategię ochrony marki.
Filmy dotyczące Raportu.
W związku z Raportem dotyczących przygotowałam dla Państwa serię pięciu filmów. W czterech z nich omawiam najistotniejsze punkty Raportu, natomiast ostatni stanowi prezentację Kampanii mającej na celu edukację konsumentów oraz podmiotów z branży modowej w zakresie praw przysługujących właścicielom marek.
Serdecznie zapraszam do śledzenia bloga oraz mojego kanału YouTube.
Zdjęcie wyróżniające pochodzi z unsplash.com i jest autorstwa Jazmin Quaynor.