Organizacja i funkcjonowanie sklepu internetowego
Warsztaty dedykowane są właścicielom sklepów internetowych. W trakcie warsztatów uczestnicy zostaną zapoznani z kluczowymi dla organizacji i funkcjonowania sklepu internetowego zagadnieniami prawnymi.
Omówione zostaną między innymi:
- umowy dotyczące stworzenia sklepu Internetowego, w tym umowy dotyczące samego sklepu oraz zdjęć towarów – omówienie kluczowych postanowień.
- regulamin sklepu internetowego – omówienie niezbędnych postanowień, klauzul niedozwolonych. Wskazanie przykładowych postanowień.
- jak postępować w przypadku różnic między wyglądem towaru na zdjęciu a w rzeczywistości – jakie postanowienia są dozwolone w tym zakresie.
- odstąpienie od umowy, zwroty, wymiany – wskazówki praktyczne, w tym co do zwrotu kosztów.
- pozyskiwanie danych osobowych klientów i ich przetwarzanie w celach marketingowych – co wolno a czego nie.
W ramach warsztatów uczestnicy otrzymają materiały elektroniczne.
BONUS: Na życzenie uczestników prowadzący po uprzednim przesłaniu przez uczestników, dokona – w terminie ustalonym indywidualnie z uczestnikiem – analizy obowiązującego u uczestnika regulaminu sklepu internetowego i wskaże ewentualne obszary wymagające modyfikacji, uzupełnienia. Cena warsztatów nie obejmuje wprowadzenie ewentualnych zmian w regulaminie.
Prowadzący: r.pr. Agnieszka Witońska-Pakulska
Cena: 1.000,00 zł brutto
Termin: 10 marca 2017r., od godziny 10 – 16 wraz z przerwą na obiad
Miejsce: Warszawa
Zgłoszenia: należy wysyłać na adres- szkolenia@pakulskikancelaria.pl
Termin zgłoszenia: do 24 lutego 2017r., w tym terminie należy wpłacić zaliczkę w wysokości 415,74 zł brutto